maandag 23 augustus 2010

Zonnebloemen !






Nou , de boel is hier weer op gang...

Dat houdt ook in dat de tafel op school weer " aangekleed " moest worden . Voor de vakantie stonden er aardbeien ; na de vakantie dacht ik nog een paar weekjes strandtafel te kunnen "tonen" maar met dit weer ( regen , regen , regen ) leek me dat niet echt gepast... Daarom vanmorgen maar wat zonnebloemen verzonnen .( erg eenvoudig en lekker snel te maken ;-) Zo kan het wel weer even . Voor de bladeren heb ik een echt zonnebloemblad om getrokken en met kartelschaar uit vilt geknip .

Fijne dag allemaal , groetjes van Ingrid.

( Ik ben trouwens actiever op m'n web-log ( HTTP://INGRIDSVILTCREATIES.WEB-LOG.NL ) als hier... )

2 opmerkingen:

  1. Mooie zonne bloemen heb je gemaakt en je tafel ziet er zo geweldig uit. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    Alles ziet er weer prachtig uit. Zelf ben ik me ook aan het orienteren op het creaties maken met vilt. Nou was mijn vraag alleen: waar koop jij goedkoop wat meters vilt?

    Groetjes Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen