dinsdag 12 oktober 2010

http://www.breivoorindia.nl


Gister even bij Hilly geweest . Zij heeft me , toen ik net met vilt begon , veel bij gebracht over het maken van viltpakketjes e.d . Zelf is ze nu met pakketjes maken gestopt en heeft zich op het natvilten en spinnen "gestort"... ( Ga binnenkort een stel sloffen bij haar maken ! Die komen wel weer op m'n log te staan wanneer ze af zijn ;-) De mooie vilten bloem op de foto heb ik van haar cadeau gekregen . Ook de moeder aarde ( voor school ) en de boekjes kreeg ik gister van haar mee ; Hilly bedankt , ik ben er erg blij mee ! Waar ze me ook op attendeerde was deze actie : Baby mutsjes voor India .( Op de een of andere manier kan ik bij "blogger" geen link in m'n tekst verwerken dus moet je de titel van dit bericht even gebruiken ;-) Ik hoop dat er veel mensen aan mee gaan doen !

Fijne dag allemaal , groetjes van Ingrid.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik heb die boeken ook ergens in de kast staan, heb er veel uit gemaakt, zal ze weer eens opzoeken, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe groot moeten de mutsjes zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op www.breivoorindia.nl staat het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen