dinsdag 6 maart 2012

Luisjes. ( Vingerpopjes . )


Ik woon in veel haar,
raar maar waar.
Aangenaam ik ben meneer De Luis,
en wat ik doe is eigenlijk niet echt pluis.
Ik drink veel bloed
want dat is zóóó lekker zoet.

Hallo ik ben mevrouw De Luis.
En doe in je haar de grote kuis.
Ik leg eitjes in je haar,
ja das echt waar.

O nee de luizen shampoo komt er aan,
we zijn er aan!
We springen er op los!

Dag heerlijke haarbos!!!





Donderdag weer hoofdluizen controle op school . ( en ik hoop ze NIET te vinden ;-) )Toen kwam ik tijdens het zoeken naar plaatjes op GOOGLE dit versje en deze super leuke ( vilten ) luisjes tegen . ( Hier : http://ann-sofie-wpl.blogspot.com/ ) Die heb ik nu dus gemaakt... Eerst een foto van een luis gezocht en als patroontje gemaakt . Handschoen van vingers ontdaan en toen aan de slag ;-)



1 opmerking:

  1. Wat geinig joh! Zo kan je nog een beetje lol beleven aan luizen!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen