woensdag 25 juli 2012

Nieuw telefoon hoesje...



Vandaag zelf wat cadeautjes weg gegeven maar ook een super mooi cadeau gekregen ; en Clayre & Eef tas ! 'k Ben er erg blij mee. Maar omdat ik graag aan al mijn tassen een telefoon hoesje + sleutelring heb moest ik vanavond wel even aan de slag.... Gelukkig had ik net gister een Tilda boek uit onze super mooie Bibliotheek mee genomen waar een leuk patroontje in stond. Natuurlijk heb ik er mijn eigen draai aan gegeven ;-) Hij is van dik wolvilt gemaakt en verder lekker simpel .
Fijne avond nog allemaal *_*

3 opmerkingen:

  1. leuk hoesje en een hele mooie tas.
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat he krijgen :-) maar weg geven is ook altijd leuk !vooral de blijde gezichten :-) Lieve groet ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Past helemaal bij de tas. Mooi!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen