maandag 17 januari 2011

Paarden slinger.




Niet omdat het blauwe maandag is maar gewoon omdat het een jongentje is geworden ; een blauwe paarden slinger. Papa en mama rijden alle twee paard dus die genen zullen ook wel in de nieuwe wereldburger aanwezig zijn ;-) Voor mensen die de slinger misschien ook eens willen maken heb ik m'n patroontje ( wel een groot woord voor zo'n eenvoudig malletje... ) onder de scan gelegd... Er gaat wel heel veel vilt in dit werkstuk zitten. De hals heb ik wat steviger gemaakt met een stuk karton. Om hem mooi te laten hangen heb ik stukjes lood in de beentjes van de paarden gedaan.

Fijne dag nog , groetjes van Ingrid.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    Wat een onwijs mooi kraam cadeautje! Erg orgineel!

    Ik heb eem opa die paarden fan is, dus die zal dit ook kunnen warderen denk ik ;)

    Echt heel leuk bedacht!
    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Daar zullen de trotse ouders blij mee zijn!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen