maandag 28 februari 2011

Bloemen en bolletjes tafel...

Omdat ik met de lente de tafel op school met ( jonge ) dieren in wil richten heb ik de tafel nu voorzien van fleurige bloemen , takken en bollen...





Op de tafel o.a van Mieke Stender de sneeuwklokjes , sneeuwklokjes- ,narcis- en krocuspopjes en de bolletjes en zaadjes . Van Pop en Plank sneeuwklokjespeuter .Kro kusje van Schatten van de Natuur . Van Tintangel de lentebode . Van de Kleine Trol het klimopkind en grasje. Inspiree ; Hazelaartje en lentekoningin . De 2 Sneeuwklokpopjes zijn van Amaranth.

Van de rest moet ik nog even nakijken van wie de pakketjes / patronen zijn.

De echte bolletjes heb ik in blikjes gezet en daar heb ik wol en takjes omheen gebonden.

Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten