donderdag 10 februari 2011

Leuk ; m'n web-log in het Dagblad van het Noorden !



Vanmorgen snel naar de winkel om het Dagblad van het Noorden te kopen. Spannend... en ja hoor daar stond het... Heel snel ging het allemaal ; zaterdag de vraag van Mienke of ik mijn web-log in de krant zou willen . Maandag en dinsdag wat telefoontjes en nu staat het er al in . Leuk ! Misschien dat er zo nog meer mensen aan een erg leuke hobby raken ;-) Op de foto bij het artikel ( Had verschillende foto's verzonden waar ze deze uit gekozen hebben. ) de soepkom van Hobbykelder Jasmijntje die ik zo'n jaar geleden heb gemaakt .

Fijne dag allemaal ! Groetjes van Ingrid.

5 opmerkingen:

  1. en zo kom ik op je blog kijken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk hoor, heb het vanmorgen gelezen.
    Super tof toch ?
    groetjes Frederike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg!!! Goed idee!!! Hoe meer mensen vilten hoe leuker!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs stoer dat je in de krant staat zeg!!... Echt heel erg leuk!!
    En ook al mensen die nu hier kijken door het artikel, lees ik! Echt heel tof!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen